10 Bizarre Klachten van Gasten in de Horeca

Je hebt ze er altijd bij zitten, bijzondere en bizarre klachten van gasten. Sommige klachten zijn ergens nog te begrijpen maar er zijn ook gasten die blijkbaar houden van klagen om helemaal niets..

Lees en oordeel zelf..

  1. Het ijs is te koud: klagen dat het ijsdessert te koud is. Vraag me af wat gasten dan als oplossing verwachten?

2. Te veel keuzes op het menu: zo overweldigd door het menu, dat er keuzestress ontstaat. Gast denkt; we maken er een klacht van.

3. Het water is te nat: je gelooft het niet, maar dit was een echte klacht. Wat drinken deze mensen normaal dan vraag je je af..

4. Mijn biefstuk is niet zo gebakken als ik had gevraagd: en dit, jawel, tot wel 3x toe terug laten sturen naar de keuken..

5. De serveerder is te aantrekkelijk: eh oké, bijzonder..

Bekijk ook:

7x gekke uitspraken van gasten

6. Eten ziet er niet uit zoals geadverteerd: klagen dat het eten niet precies lijkt op de foto’s in het menu of op reclame. Logisch, we zijn geen fabriek.

7. Geluid van kauwen: klagen over het geluid dat andere gasten maken tijdens het kauwen.

8. Te snelle service: het is lastig het goed te doen. Te lang wachten is niet goed maar te kort blijkbaar ook niet. Gasten kregen daardoor het gevoel dat er haast is en ze zo snel mogelijk weg moesten.

9. Onrealistische portie groottes: klagen over dat de portie groottes te groot of te klein zijn, vaak gebaseerd op zeer persoonlijke verwachtingen.

10. De pasta is te ‘Al Dente’: last bus not least, klagen dat hun pasta te ‘al dente’ of te stevig is, terwijl dat juist de bedoeling is van de bereidingswijze.