Op de werkvloer

Recensies: werk aan verbetering – poll

recensie stelling poll wearehoreca

Recensies, worden we er beter van?

Voor de één was de opkomst van recensiesites een bevestiging van wat men al wist en voor de ander is het een rechte klap in hun gezicht geweest. Tot die tijd moest je het voornamelijk hebben van reclame in het krantje en mond tot mond reclame. Sinds de recensiesites er zijn, tellen ook die talloze reacties over het restaurant mee in de keuze voor een hapje en drankje.

Nogmaals, voor de een was het een bevestiging, we doen het goed en keep up the good work. Voor de ander was het schakelen, toch minder tevreden gasten dan ze dachten, een eye-opener. Maar zorgen punten van kritiek er nu ook voor dat we hard aan de slag gaan om dit te verbeteren? Of kan het weinig schelen? Als er überhaupt al reviews worden gelezen. Daarnaast heb je ook nog te maken met een percentage nep recensies van gasten/concurrenten die het de ander misgunnen.

De stelling met bijhorende poll van vandaag luidt dan ook:

Ik lees altijd recensies en werk aan verbetering

View Results

Laden ... Laden ...

Wil je wél graag punten van verbetering weten en een eerlijke terugkoppeling, maar liever niet alle reviewsites afstruinen? Wij bieden de Fit&Fris test aan!

We komen als gast bij je langs voor een hapje en een drankje. We letten tijdens ons bezoek op soms wel bijna 80 aandachtspunten die wij met andere gasten, met ervaring als bezoeker in de horeca, hebben samengesteld. Deze aandachtspunten betreffen niet alleen de bediening en het eten, maar alles erom heen. Na afloop koppelen wij schriftelijk en mondeling onze bevindingen terug. Wat gaat er goed en wat kan er beter.

Meer informatie lees je hier of stuur een e-mail naar: info@wearehoreca.nl