Fun & Facts

6x jullie overdreven recensies van hotelgasten

Afgelopen maandag schreven we over de Tikkeltje overdreven recensies van hotelgasten. Soms kan het heel vermakelijk zijn de overdreven recensies of recensies die nergens over gaan te lezen. Zo ook die van jullie, dus hierbij 7 van jullie overdreven recensies van hotelgasten:

1.Edwin:Jammer dat de kaas op het ontbijtbuffet oud is.” Mevrouw…dat is oude kaas!

2. Eelkje:

  • “Mevrouw, ik wil het klachtenboek!”
  • Er zat een vlieg op mijn kamer.
  • “Ik zou graag een strand willen zonder muggen. Kunt u dit even regelen?”
  • “Mevrouw volgens zitten er teveel chemicaliën in het zwembad. Mijn haar is vanmorgen ineens veel blonder.”

3. Renee: IJsbuffet was heerlijk, jammer dat de taart bevroren was… (ijstaart).

4. Jolien: De mexicano was nog rood vanbinnen.

5. Laura: Mevrouw alles is geweldig! Maar ik weet heel toevallig dat er in het horecawetboek (bestaat niet) staat dat na het diner geen koekje bij de koffie hoort maar een bonbonnetje!

6. Ruudje: Er was geen hotel! Het hotel was namelijk onlangs afgebroken maar niet goed vermeld op de home page.