Algemene voorwaarden

Wij stellen u graag op de hoogte van onze Algemene Voorwaarden voor het gebruik van de webshop op de website van WeareHoreca. Voordat u akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden, verzoeken wij u vriendelijk de voorwaarden door te lezen en kennis te nemen van de inhoud.

Indien u vragen heeft over onze Algemene Voorwaarden, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Artikel 1  Webshop WeareHoreca

1.1. WeareHoreca is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Op onze website kunt u ons KvK nummer en BTW nummer vinden. Tevens vindt u daar ook onze contactgegevens. U kunt WeareHoreca volgen op Facebook wearehoreca en vinden op www.wearehoreca.nl.

1.2. Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen.

1.3. Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, staan wij u graag te woord.

Artikel 2 – De koopovereenkomst

2.1. De koopovereenkomst tussen WeareHoreca webshop en u komt tot stand wanneer u heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en u de webwinkel heeft gemachtigd het geld van de door u opgegeven rekening af te schrijven via iDEAL of Paypal.

2.2. Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per email van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht.

Artikel 3 – Levering

3.1. Wij streven ernaar het product of artikel zo snel mogelijk, echter uiterlijk binnen 14 dagen na datum van aankoop aan u te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij u daarvan direct op de hoogte brengen. U ontvangt dan het recht uw geld van de aankoop terug te ontvangen.

Artikel 4 – De prijs

4.1. De prijzen die op webshop WeareHoreca staan vermeld, zijn inclusief  of exclusief BTW naargelang het product of artikel. Dit wordt in de opgave van de kosten door ons nadrukkelijk vermeld. De kosten die u betaalt voor het verzenden van het product, worden aangegeven wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.

Artikel 5 – Klachten

5.1. Klachten over de levering dienen schriftelijk of telefonisch aan ons gemeld te worden. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger contact opnemen betreffende de levering van het product. Onze bezorgers doen hun uiterste best om het product onbeschadigd bij u af te leveren.

5.2. Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk aan ons gemeld te worden. Deze kunnen niet door ons persoonlijk beantwoord worden. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen voor u contact opnemen met de fabrikant of groothandel en zullen hierin voor u bemiddelen als tussenpersoon.

5.3. Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk.

5.4. Op elk product dat wij aan u leveren, is een garantie van toepassing. Hoe lang deze garantie duurt, is afhankelijk van het soort product. Op de meeste producten is een garantie van twaalf maanden van toepassing.

Indien u akkoord gaat met deze Algemene Voorwaarden, verzoeken wij u vriendelijk het vakje aan te vinken. Zonder het vakje aan te vinken, kan er geen overeenkomst tot stand komen. Uiteraard hopen wij van harte dat u veel plezier beleefd met uw aankoop! Indien u nog vragen heeft, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Product categorieën

Producten